Lugn dag

Tog en promenad i det härliga vädret tidigare idag. Solen lyste och himlen va blå. Hur skönt som helst. När jag kom hem hade min älskling klivit upp och satt i soffan, så jag va ju inte sen på att göra honom sällskap. Sen har det bara vart lugnt här hemma. Vi gjorde lite middag, såg lite tv. Även några maskiner tvätt har jag fixat. Nu sitter jag o kollar lite tv, tänkte dock lägga mig tidigt ikväll. Imorgon är det jobb som gäller igen.. shit, känns som det är evigheter sen jag va där.. men det är bara 4 dagar. Mår bättre, men är fortfarande trött i kroppen. Och mina "knölar" som jag bloggat om tidigare finns kvar.. nånting finns ju i kroppen för dom har ju kommit av nån anledning. Så jag ska nog allt gå o kolla dom ändå. Trots att jag bara haft dem ca en vecka och trots att lla säger att det är normalt.. många har haft likadant. Men hypokondiker-zandra måste kolla upp det hela.

Aaaa gud va jag skriver. Skit på er ;) Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0