Ny mobil


Jag behöver en ny, igen. Min som jag har nu har blivit helt knasig. Den hänger sig, mottagningen försvinner.. allt möjligt konstigt. Så det är dags. Och jag tror det blir en Nokia Supernova 7610 denna gång. Om jag inte hittar nån annan som lockar mer vill säga. Lägger aldrig ner jättemycket pengar på mina mobiler.. kanske dumt då dom aldrig håller så länge, men äh :) Går mer på hur dom ser ut, hehe :)


Jag har gått o blivit så trött. Måste vara nåt i kroppen som är på G. Orkade inte hålla mig vaken efter maten så jag gick o la mig en stund. Slocknade på sekunden. Och inte blev det nå bättre efter vilostunden, är lika trött nu. Och likadant igår va det. Men men, får väl se om det är nåt virus på gång. Mina ärtor på halsen är kvar, så det har kanske nåt samband. Imorgon går jag till läkaren.. helt klart.

Nu ska jag... vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0