Rea

Jobbat idag, 10.50-16.10. Kort härlig dag :)
Passade på att kika lite på rean jag missat innan.

Det blev 2 palletter från Lumene med 6 skuggor, 2 all over shimmer & 1 läppglans i vardera. Den med ljusa toner köpte jag åt min söta vän Elin. Tror hon blir glad. Färger som passar henne perfekt. Den med lite mörkare nyanser tänkte jag testa själv, se om jag tål lumene. Sen blev det även 3 par örhängen på 75% rabatt, vilket blev hur billigt som helst :) Med min personalrabatt blev det endast 39.50kr för dom 3 söta örhängena. 3 burkar till (köpte igår oxå) av Bodylab´s sugar scrub blev det oxå.. lätt värt 9kr/st, funkade dessutom finfint :)

   

Kommentarer
Postat av: Elin

Du vet att jag blir världens gladaste! TACK TACK TACK!!!!!! =D

2009-01-04 @ 18:19:11
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0