Shopping

Som klubbmedlem på Åhléns har man nu fått hemskickat galet många bra erbjudanden. Tex 15% på valfri vara på skönhet och 20% på valfri vara i hela huset. Självklart tog jag del av det, och använde även mina 3 premiecheckar jag samtidigt fick hem :)

  

Clinique Naturally Gentle Eye makeup Remover
Clinique Superbalanced Foundation (nr 4)
+ Fin gåva (Vid köp av två valfria produkter, Clinique)

C4 Protection Hårinpackning
L´Oréal Perfect Slim Laser (Åtstramande, motverkar celluliter)
Isadora Rouge nr 21 (MIN FAVORIT)
Isadora Mineral Bronze puder
Isadora Treat & Cover Concealer Stick (Fair)
Face Rougeborste

Allt från Åhléns. Jag fick efter alla bra erbjudanden, reapriser och rabatter/personalrabatt betala ca 600kr för allt detta. Som annars skulle gått på över tusenlappen. Tack :) Jag är grymt nöjd med allt jag kommit hem med och har redan börjat använda mina produkter :)

Även insett att jag faktiskt kommer använda nästan allt i Clinique-gåvan (Brukar aldrig hända). Den rosa ögonskuggan, mascaran, läppstiftet och den gula fuktcremen är vad jag kommer ge bort. Sugen? Säg till!


Jag kan varmt rekomendera makeup från från både Isadora och Clinique. Även Cliniques hudvård. Både Isadora och Clinique är allergitestat och HELT parfymfritt! :) Thats why i like it :) + + + + + till er!


Kommentarer
Postat av: Elin

JAG är sugen på sakerna ju! ;) Puss

2009-01-25 @ 19:34:04
URL: http://elinenelin.blogg.se/
Postat av: Myh

Jag är också sugen ;D Puss

Postat av: Elin

Själklart är jag snabb. =) Ja jag har inte fått några pengar än men chefen sa att dem kommer. =)

2009-01-26 @ 10:13:46
URL: http://elinenelin.blogg.se/
Postat av: Jannice

Jag är alltid sugen, det vet du! =)

2009-01-26 @ 19:09:51
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0