Shopping!



 
Jag och älsklingen bestämde oss för att ta IKEA idag. I kurvan. Så det blev de, även lite shopping i Skärholmen centrum. Ett par galet fina högklackade.. har velat ha dom  sen vi fick in dom på Åhléns.. Och nu när dom är med på rean och det dessutom är halva reapriset så fanns de inget alternativ :) Dom är mina nu, och jag är glad att jag hittade 36orna, trodde faktiskt dom va slut överallt. Även 2 tunikor blev det från Gina :) Supernice! Från IKEA blev det bara en lampa.. behövde en till i vardagsrummet nämligen! Så nu ska jag röja bort ALL jul här.. hehe, grattis! REDAN :P


Efter allt handlande hälsade vi på pappa, madde o syskonen. Alltid kul o träffa dom :) Händer ju så sällan. Pysslat en massa med lillasyster, spelat kort o annat. Och god hemmagjord pizza fick vi till middag. PROPPMÄTT!! Gott gott :)

Nu är jag nyss hemkommen nästan, jättetrött. Ska tvätta håret o ansiktet nu sen bara slappa i soffan. Vi hörs alla. Hoppas ni haft en bra helg.

KRAAAAAAAM KRAAAAAAM!

Kommentarer
Postat av: Kim

du känner så alltså :) annars tycker jag att det brukar vara lite tvärtom. dom som en gång har levt storstadsliv brukar inte vilja komma tillbaka :p Har killen din också någon hemlängtan? Du måste komma o hälsa på oss i birsta snart i alla fall hihi :) Håller du någon kontakt med Hanna.J ?

2009-01-18 @ 21:29:45
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: Myh

Det var jättenära att jag köpte den mörka tunikan jag med idag =) med det blev inte av...

2009-01-18 @ 21:56:07
Postat av: Kim

Vad roligt att ni håller kontakten :)

Bra, då ses vi när du kommer hem nästa gång. synd att vi inte skulle på samma cliniquekurs. hade varit hur kul som helst.

2009-01-18 @ 22:33:28
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: Johan

Älskar dig.

2009-01-19 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0