Sjuklingar

Lång dag på jobbet. 8-19.10. Va meningen att vi skulle ha månadsmöte
dom två första timmarna, men det blev inget för cheferna är sjuka. ALLA är sjuka :( Skittråkigt. Saknade sandi idag. Saknar rätt man på rätt plats om ja säger så. Vi va 2 st idag på skönhet, vilket är alldeles för lite :( Har inte fått mycket gjort. Men men, det är ju som det är. Har tagit på mig jobb HELA helgen oxå.. lika bra o jobba. Sitter bara hemma o tråkar annars ändå så :) Gubben har ju sin jobbvecka. Har ju bara 5 ynka minuter till jobbet oxå :) Iaf så blir det jag och 2 studentpoolare/Qworkare imorgon.. HOPPAS dom kan skönhet nu. Men det lät ju som det iaf :) Ja ja, jag hoppas alla sjuka kryar på sig. Jobbet är inte lika kul när alla är hemma sjuka.
SÅ KRYA PÅ ER :) :)



Köpte ännu ett lipgloss idag. Självklart från Lancôme. Måste va dom härligaste :) Köpte på rean.. Jag betalde under 50lappen. Helt galet billigt. Blev iaf den gröna med äppeldoft från World tour serien.

Kommentarer
Postat av: Kim

what! vad tar ni för drömpriser egentligen? :p

2009-01-23 @ 22:56:39
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: *Sandi*

Shit så dåligt samvete jag får nu!!! Jag bara lämnar dig i skiten.. SORRY GUMS! Men skulle inte kunna palla jobba imorgon.. eller söndag. För varje host eller nysning, så känns de som om hela huvudet ska EXPLODERA!! =(



Hoppas extra-tjejerna kan sitt.. o ta de lugnt! De finns en dag imorgon också.. Själv blir de en film till här i soffan nu - kan inte sova. Så fort jag lägger mig ner blir jag yr.. Faan för de här säger jag bara!!



Sköt om dig så ses vi snart. Kram Kram!

2009-01-23 @ 23:45:03
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0