Stress o knölar

Jobbat heeeela dagen. 09.00-19.10, men dagen har gått riktigt snabbt. Har så sjukt mycket o göra. Och jag har hittat ÄNNU mer grejer som vi glömt eller inte hunnit med o märka ner till rean. Massor massor massor att göra. Inte bara rean heller. Blir så hispig när jag ser hur mycket vi inte gjort. Idag när jag grävde på vårt lilla lager hittade jag massor med grejer som skulle ut på rean även det.. Så nu har jag styrt upp så jag ska rensa o gå igenom ALLT på de där lilla lagret på fredag. Inte en pryl som inte ska vara där ska få finnas kvar! Punkt. Hehe :) Tycker inte om att inte ha ordning o reda.. hatar att inte ha koll :) Det va de!

Igår hittade jag två knölar på sidan av min hals oxå. Ringde direkt min älskling som fick komma o leka doktor o klämma lite. Tydligen hade han haft likadant förut. Men inte fick jag nåt lugn i kroppen för det. Det sitter ärtor inne i min hals ju :( Ringde mamma på kvällen oxå, även hon hade haft sådär när hon va sjuk tidigare. Så det verkar som att det kan vara nåt helt normalt jag fått, nånting med körtlarna. Dom känns tydligen som ärtor när dom svullnar. Men jag ska ÄNDÅ gå till läkaren på onsdag. Kan inte få nåt riktigt lugn i kroppen förrän jag vet vad det är. Och vad det än är så ska det inte vara så där, så... Ja, vi får väl se :) Kan väl tillägga oxå att jag är lite utav en hypokondiker ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärtor på halsen har jag också haft & hela huvudet med för den delen.. :) Kallade de själv för Bul&knöl-sjukan :D

2009-01-06 @ 17:09:51
Postat av: mary

hmm de var från mig :D

2009-01-06 @ 17:10:23
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: samantha

jag har också ärt-hals när jag blir sjuk ;p haft det as länge.. det är inget speciellt!

2009-01-07 @ 13:58:24
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0