Träning

Jag och gubben va ute på en rask promenad idag. Jätteskönt :) Det blir fler såna från och med nu. Plus att vi ska ta oss till gymet ett par ggr i veckan. Och även köpa hem en träningscykel. Jag behöver verkligen allt detta då jag är så sjukt otränad. Ända sen olyckan har jag struntat / inte vågat / skjutit upp / varit galet lat för att träna. Så, hur länge sen är det? Jo, mer än 5 år. Så ni kan ju tänka er själv ;) Visst, många promenader har det blivit.. även joggingturer, situps och lite sånt. Men ingen riktig träning..

Så nu jäklar :)


Och vatten har det allt blivit mycket av idag. Duktig tjej :)

Kommentarer
Postat av: Kim

det är nästan helt sjukt.. du, jag, niklas, min kompis och ella.. ALLA sov konstigt den natten.

2009-01-11 @ 20:06:32
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0