Tröttis

Känner mig trött nu. Har bytt sängkläder o grejat lite här hemma. Ska ta mig en dusch innan jag lägger mig, alltid så skönt när det är nybäddat :) Fredag imorgon. Skönt. Ledig hela helgen :) Den tillbrings med bästa vän o respektives sambos :) Yeaah!


Trodde jag börja 08.00 imorgon, men jag börjar inte förrän 09.45 :) Härligt med lite sovis. Haha nu kom jag o tänka på en grej som en kollega till mig sa idag.. haha :)  Hon frågade när jag slutade idag, och jag sa 17.00. Vaa? Det måste vara nåt fel sa hon.. Vi brukar nämligen stänga rätt ofta tillsammans. Hehe, och 17.00 slutar jag typ aldrig! Aa, iaf.. Då fick hon ur sig " Jag men jag började 08.00 imorse, och jobbar till 19.10.. en riktigt skön dag faktiskt. Sovmorgon.. och man kommer hem i lagom tid" Haha, gud vad jag skratta. Det är bara J som kan få till något sådant :) Och hennes sätt o säga det på.. Haha! Kul tjej :)

Ja, nä nu ska jag hjälpa gubben med det sista. Och till madde, klart du klarar tävlingen ;) Eller? :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

gullig du är :) Kul att någon uppskattar min sjuka energiska humor, det får iaf dagen att gå lite snabbare :)

2009-02-03 @ 18:53:55
URL: http://josefinearnstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0