Zink



Idag kom min älskling o gjorde mig sällskap på lunchen. Hehe, jag ringde halv 2 och frågade om han ville äta med mig. Han fick en halvtimme på sig, och självklart kom han :) Vi gick och ordnade zink tabletter till mig. Nu ska vi allt se om det blir bättre med min hy. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Cliniques prova-på-kit på Anti Blemish serien ska inhandlas imorgon oxå, så vi hoppas ju :) Blev sen en mysig lunchstund med lite toast och fika. En semla för min del.. och när jag tryckt i mig den kom jag på att det va MJÖLK i den.. grattis zandra! När ska du lära dig att du är laktosintollerant? Dumskalle! Ja ja, skylling själving och ont i magen fick jag och har jag :(


Mycket o göra på jobbet idag. Men jag tror vi har styrt upp dom flesta kampanjerna nu faktiskt :) Vi är duktiga! Jobbar och sliter.. hehe :) Imorgon börjar Cliniques Gwp och jag tror det kommer gå kanon!!! Vi lär ju ska sälja en hel del nu när vi köpt upp vårt lager :) Även 50% på reapriset börjar imorgon. Själv ska jag shoppa lös 2 väskor, en från wera och en från Complement. Fin fint :) Får inte glömma att jag ska köp en mascara oxå.. Max factors.. Jag är såld på den! Påminn mig S om du läser detta ikväll..

Ja nä, det va väl inte så mycket mer. Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0