5 dagar kvar då

Semestern är snart över.
Men vad gör väl det. Vädret har inte direkt varit på topp ändå?

Igår sa dom att det skulle bli regn resten av veckan.
Konstigt.. för idag är det varmt o skönt. Solen skiner. Härligt värre.
Är ute hos mamma nu. Vi bakar. Muffins o kladdkaka.

Jag och min älskling plockade smultron igår kväll. Massvis. Love it :)
Sjukt gott. Även blåbär blev det. Dock myggigt i skogen så vi tog med oss riset in istället. Väldigt smart faktiskt. Aaa, ni fattar ju att det blir muffins med dessa goda bär i. Mumma!

Onsdag imorgon.. vet inte vad som händer, men nånting ska vi hitta på.

Och på torsdag ska jag ta en fika med en gammal åhléns kollega från härnta.. Bästa M :) Hon är absolut min favorit. Härligt o höra lite skvaller.. det blir nice.

Till helgen blir det nog grönan. Jag o gos. Vi ska åka kärlekstunneln om o om igen. Pussas o kramas. Haha.. eller.. UNDRA VAD MIN PAPPA MED FAMILJ GÖR TILL HELGEN, VI KANSKE KAN SES? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0