Kanske, kanske inte?

Det där med att önska sig saker här..
Kanske att det fungerar?
________________________________________


Somnade på sängen förut ikväll. 2 timmars vila.
Är fortfarande seg. Sitter här och gäspar om vart annat.

Imorgon har jag massor att göra.
Städa här hemma, packa allt som ska med till hsand,
måste in till jobbet o handla lite, slå in mammas morsdags present,
hämta ut mitt pass..

med mera med mera..


Iaf. Jag ska från och med nu sluta beställa hem grejer från nätet. Det blir ändå aldrig som man tänkt sig.  Och varför beställa massa, när ALLT finns i butiker här ändå (?)
Bra fråga där!

Nää, nu är det slut med det.


<- Köpte skjortan på gina idag iaf. Jättefin. Och endast 149kr. Som hittat! Tror det blir lite gina imorgon oxå faktiskt. Finns ett linne jag vill ha, och en klänning.



Vi hörs imorgon..
Berätta nåt kul nu? Så jag har nåt att läsa..

Kommentarer
Postat av: Myh

Du är världens bästa storasyster :) ö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0