5/3 2009 = 1år

Idag har jag och min kärlek 1år tillsammans!!!
Precis som för många andra så har tiden gått galet snabbt. Känns inte alls som ett år. Men så är det. Vi har hunnit med en hel del detta år. Våra första födelsedagar tillsammans, våran förlovning, första julafton tillsammans, alla hjärtans dag osv. Allt har varit hur bra som helst :) Bättre kunde de aldrig blivit! Vi har aldrig krånglat till något på nåt sätt eller försökt göra nånting "jättespeciellt" utan vi bara är och allt har blivit så jäkla bra :) Vi litar på varandra till 100% och visar stor respekt för varandra vilket enligt mig är det viktigaste i ett förhållande. Jag är så lycklig som har min älskling. Han ställer jämt upp för mig.. vad det än är. Och jag är så glad som haft dig både mina svåra och underbara stunder. Tack för att du finns vid min sida gubben. Du & jag älskling!


Vad min älskling fick i 1års present håller jag för mig själv :) Mina kollegor vet, så för er kan jag ju tala om att det blev kanon :) Tack Sandi för idén! Det här kommer bli super :)

Min älskling ska bjuda mig på lite mat ute, så jag ska göra mig klar nu. Vi hörs senare.. och jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga nu när jag faktiskt är hemma i sthlm igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Hehehe...blev lite osäker där men jag antar att du snurrade siffrorna lite bara?! 5/3?? =)



Grattis till er iaf!

2009-03-05 @ 15:55:22
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Det blir så lätt så... =) Hoppas ni får en toppendag!!

2009-03-05 @ 17:32:10
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: *Sandi*

Kul att presenten blev omtyckt!! ....

LER HEMLIGHETSFULLT

2009-03-05 @ 18:30:58
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: Jannice

Grattis på eran dag! =) Jag och Mats firar snart 6 år som förlovade =P

Vad var det för överraskning? =) lite nyfiken

2009-03-05 @ 19:29:12
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Postat av: Myh

men jag vill veta juu =D

2009-03-05 @ 20:03:55
Postat av: Madde

Jättegrattis till er båda.

Mys, njut och fortsätt att vara rädda om varandra.

Kramar från oss.

2009-03-06 @ 10:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0