Älskling shoppar

Visste att min älskling hade vart på stadium idag, han skulle styra upp nånting mer till hans åre-resa. Så när jag kom hem stod det en skokartong på köksbordet. Jag öppnade den direkt för att se vad han shoppat. Och i kartongen ligger det ett par skor. Ett par DAMSKOR. Fattade ingenting. "Men, dom där kan ju inte du ha?" fick jag ur mig, haha :) Min älskling hade gått o köpt ett par skor till mig.. Bara så där, 699:- (klirr) i stadiums kassa.

Skon kändes jätteskön. Typ som en "Foppa" Den satt som gjutet på foten. Kan tänka mig att den är grymt skön att jobba i. Men.. är den sportiga stilen jag? Måste testa mera till olika kläder..

Hur som helst måste jag ha den sötaste och snällaste älsklingen :) Du är bäst gubben. Det finns INGEN som du! INGEN!!! Älskar dig så högt på denna jord. Tack älskling, tack för skorna :)

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Ojojoj! Du har verkligen en gullig pojkvän tjejen :)

2009-03-24 @ 23:25:18
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad gulligt av han. :)

2009-03-25 @ 08:27:35
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0