Clinique

Imorse va jag på en liten clinique utbildning igen. Klev upp vid 7 så jag va riktigt trött när jag kom hem, även om klockan bara va 11 nånting. Blev ju mest bara repetition för mig då jag vart på en tvådagars redan, men det är som sagt aldrig fel ändå. Plus att vi fick ett puder oxå, cliniques senaste. Iaf så gick jag o la mig med älsklingen när jag kom hem.. Lovade mig själv att kliva upp vid 12, men hur bra brukar sånt gå? Mmm, precis. Jag vaknade kl 2 med huvudvärk. Tur att jag har sovis imorgon.. så jag kan sitta uppe ikväll om jag vill :) Lär ju inte somna i första taget! :)

Ska uppdatera med ett nytt inlägg till nu på en gång... Följ med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0