Dagen idag

Vaknade, klev upp och duschade.. Sen när jag klev ur duschen fick jag plötsligt världens jävla mensvärk. Jag kunde inte göra nånting.. Jag förskte stå och sminka mig.. jag kämpade verkligen, men kände att det blev värre o värre. Detta är väl kanske ganska privat, men skriver om det ändå. Ibland får jag sån smärta så jag tror jag ska gå sönder. Och idag fick jag den smärtan. Den smärtan som gör att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Klockan blev 10 och jag började jobba kl.11. Men jag kunde inte stå på benen så jag fick lägga mig i sängen en stund.. ville bara kräkas. Låg o väntade på att mina superpiller skulle börja värka.. och till slut. Kändes så pass bra att jag iaf kunde kliva upp och snabbt göra mig klar för att sen ta tåget till jobbet. Jag hann! Men sen.. senare på dagen kom smärtan igen. Fyfan alltså. Tur att jag har så snälla kollegor som förstår. Tack!! Dagen blev lång o halvt smärtsam, men det gick ändå. Va så skönt att komma hem sen o bara ta det lugnt. Just nu känns det kanon. Sitter o dricker lite cola o äter cheesballs. Mums! .. Men en sak är säker, jag måste till gyn och få bättre piller.. för så här ont ska man inte behöva ha. Tur att det inte är lika illa varje gång och tur att det bara är första dagen.

Känt mig riktigt irriterad på det ena och det andra idag på jobbet oxå. Håller det för mig själv. Men jag hoppas på vissa förbättringar på saker o ting, annars vette fan om jag pallar. En sak är säker, det är sista gången jag sätter mig själv i en sits där jag vet och märker att jag är bättre.. där jag borde fått tjänsten jag sökte från början!!! PUNKT.

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Om du pratar om... om det jag tror du pratar om.. hihi.. så håller jag med dig gums!!! :) KRAAAAM!!

2009-03-21 @ 21:52:12
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0