En lista..

Hittade den på nån blogg.. så jag kör.. hehe :)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? - Två
Vilken svordom använder du mest? - Satan och nåt annat fult.. :P

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Ja, jag tar hellre bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - Jag skulle inte köpa nåt, jag skulle betala bort lån och skit, både för mig o mina nära & kära
Har någon någonsin kallat dig lat? - Ja, Haha.. ofta :)
Äger du en bandtröja? - Bandtröja?

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? - Lustiga huset.. haha :)

Tittade du på tecknat när du var liten? - Ja, så klart

Hur många syskon har du? - 4 halvsyskon

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? - Inte just nu faktiskt

Vad har du för väder just nu? - Kolsvart och kallt
Vilken är din favoritfrukt? - Apelsiner, mandariner o alla dom där

Hur valde dina föräldrar ditt namn? - Tror det va pappa som bestämde :)
Gillar du senap? - Ja, men bara Johnnys

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv enligt dina vänner? - Haha, bra fråga
Tycker du om att krama folk? - Ja, men bara mina närmaste


Ja, de va de. Alltid nån ny fråga och nåt nytt svar.


Kommentarer
Postat av: Myh

Älskar din nya färg =D vårigt och fint!

Tror pappa bestämde mitt namn också.. eller var det kanske farmor? Haha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0