Gåvor

Idag fick jag med mig 4 gåvor hem från jobbet. Riktigt nice :)

 
 

Multi Recharge från Biotherm.. En uppiggande dagcreme med ginseng och vitamin E. Även Lait Corporel body milk från Biotherm.. Hur härlig som helst. Perfekt nu när man är snustorr på kroppen! :) Fick dessa då vi klarat försäljningen..

Sen fick jag även Collagen-Replumper dagcreme från L´Oréal. Den ska reducera rynkor och fylla ut huden, dock inget jag behöver än.. hehe :)

Sist men inte minst. Clinique´s Turnaround body smoothing creme. Den fick vi för att vi klarade gwp:n :) Vi äger. Helt klart!! Tror jag kommer bli kär i denna body creme. Lätt :) Åter igen.. perfekt nu när man är så torr!


Tack tack tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0