Helgen..

Igår åkte jag och gubben till IKEA. Handlade lite småsaker till vårat  hem. Sen blev det en sväng till Heron, och sen en snabbis till pappa o co. Fick god grillad fläskfilé. Hann med o surra lite med syskonen oxå.. Varför det blev en snabbis bara va för att kim skulle iväg på fotbollscup.

Mina småsyskon.. så fruktansvärt söta så det finns inte :)


Idag har vi städat som två tok. Men nu är det rent o fräscht här hemma igen :) skönt som fan! .. Förresten, vi köpte hem två ökenråttor igår.. haha galet men sant :) Söta är dom iaf. Får väl se hur länge man orkar.


Är jättetrött nu.. så jag ska strax sussa. Imorgon är det jobb som gäller.. hela hela dagen. Men jag är ledig på tisdag igen, så det är ju en baggis o jobba en dag :P

Kommentarer
Postat av: Myh

Åh så fina bilder =)! Saknar er så det gör ont... herregud vad barnen växer.. jag missar så mycket ;(

Postat av: *Sandi*

Haha ökenråttor?? Gulligt! :) Vad har ni döpt dem till?? Min syster hade två råttor för ngr år sen. Ina o Tina döpte hon dem till. Hon gick jämt runt me dem i luvan på jackan eller på axeln.. där trivdes dem!! Haha :D Söta små liv!



Såg att du är ledig på tisdag o jag är ledig imorgon. Då ses vi på Onsdag. OM jag inte får för mig att gå o träna imorgon dvs Haha!! Då stutsar jag nog förbi in o hojtar hej :)



Nää nu ska jag gå o lägga mig - IGEN.. jag fick bara 4 timmars sömn förra natten.. så jag har sovit nästan hela kvällen här nu. Sjukt hur kroppen kan krångla ibland!! O nu babblar jag bara goja här.. haha!! Weell weell vi ses tjejen. //KRAAAAAAM! :)

2009-03-15 @ 23:08:58
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0