Hur går det till?

Man får lön.. men sen inser man att man inte alls kan göra allt det där man egentligen vill? Hur fan går det till? Och aldrig vet man vart pengarna tagit vägen.. Och den här månaden blev mer tajt än vanligt!  Fattar inte varför jag fick så lite lön :( Men iofs, det va ju rätt få dagar på förra månaden.. men ändå! Är man van att ha 2-3 tusen mer så är det fan tajt.



Nu har jag iaf varit sjukt smart o lagt undan nästan ALLT. Eftersom mamma kommer om 1½ vecka så måste jag ju ha pengar då så vi kan shoppa o roa oss lite.

Hoppas på att nästa månad blir bättre, annars måste jag söka mig ett till jobb.. helt klart.

Kommentarer
Postat av: Myh

Tycker att man alltid har för lite pengar =(

2009-03-17 @ 14:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0