Igår va vi på pickalurven!

Fest igår. Först hemma hos en vän till Sandi.. där bjöds det på god mat, dryck och tårta. Nya & gamla kollegor och diverse folk samlades för två unga damers födelsedag :) Jättetrevligt var det. Skönt o komma ut lite måste jag säga. Senare på kvällen drog vi oss mot krogen.. Garbo närmare bestämt. Hade aldrig vart där innan.. men det va absolut ett bra ställe. Kanske lite mycket folk igår men.. annars :) Nytt, fräscht o modernt. Det galnaste va att jag träffade 2 (fd)härnösandsbor där. haha! Helt sjukt. Händer inte varenda dag inte.


Kvällen blev inte allt för sen. Vid 2-tiden hämtade min kärlek upp mig.. Vid det laget hade jag både gått o dansat sönder mina fötter.. Shit va ont jag hade. Skorna åkte av i bilen och när vi va framme var det älsklingen som fick bära in mig till trappuppgången.. Gick inte att gå i skorna mer. Allt de där med smärtan måste tyda på att jag drack på tok för lite.. för jag brukar inte känna av smärtan i fötterna nämligen ;)

Somnade gott i soffan iaf.. och vaknade vid halv 8 imorse då min älskling kom hem från jobbet. Törstig o igenklibbad i ögonen.. Mmm mysigt. Dumma lösfransar, haha :) Allt löste sig med en grovtvätt för ögonen och sen lite mer sömn.. klev upp vid 1 igen o har sedan dess inte gjort många knop idag inte. Vi tog en sväng till max iaf o åt lite bakismat. Mums!

Snart sova time, för imorgon är det jobb som gäller.

Tack för kvällen igår tjejer. Hoppas de blir fler kvällar!
Och bilder från kvällen kommer när folket godkänt dom :)

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Du får ta vilka bilder du vill på mig på din blogg Zandra-Dee :) Så länge det inte är kroppsbilder!! Avskyr såna på mig!!! skrattar



Ses imorgon.. Kraaaam!

2009-03-09 @ 14:41:16
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0