Jag är isbjörnsfadder


Det var inte så mycket att fundera på faktiskt. Det är ju heller ingen nyhet att jag älskar djur. Det finns många olika djur som behöver hjälp i världen.. helt klart. Har tidigare bloggat om tigrarna som håller på att utrotas oxå. Kan jag, så hjälper jag så gärna till. Isbjörnarna tycker jag är fantastiska. Så grymt fina djur. Deras värld håller på att smälta bort vilket är helt sjukt. Så nu får det gå en slant i månaden åt dessa sötnosar.
Jag hoppas att fler blir isbjörnsfadder. Eller fadder åt något annat djur som behöver hjälp. Dom kan inte göra nånting själv.. dom kan inte prata.. dom kan inte förändra den situation dom lever i. Hjälp, om du kan.

Gå in på wwf hemsida för att läsa mer om hur du kan hjälpa till!
Skriver ner länken här (alltså ingen direktlänk) så ni inte tror att jag "tjänar" något på detta.

WWF hemsida -> http://www.wwf.se/
Eller direkt till djurens faddersida -> http://www.wwf.se/insamlingsportal/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0