Jobb 9-19.10

Lång dag och nästan helt dött.. verkligen jättelugnt. Men visst, har fått en del saker gjort då istället. Städat o grejat. Fyllt makeup golvställ, frontat, fixat & donat. Så imorgon är det snyggt när tjejerna kommer :) Själv är jag ledig. Hehe :)

Trots att det är rätt snyggt o städat nu så är det så mycket som vi måste bli bättre på. Idag har jag skrivit om skyltar som varit fel, skrivit skyltar på saker som inte haft något pris alls - Vilket är MINUS MINUS MINUS när det är kampanj på grejerna. Sen att man alltid hittar saker som skulle tagits fram med kampanjerna är heller inte kul. Sen det där "finliret" som vi ska bli bättre på.. Själv tycker jag att det är så självklara grejer.. men jag vet inte.. kanske är allt hårdare uppe i norrland? Som att skyltarna ska stå till höger tex. Yes, varför ställer man dem NÅN ANNANSTANS över huvudtaget? Och varför gör vi planogram när det ändå flyttas om på hyllorna hit o dit? Jag orkar inte hålla på o tjata om allt. Det är sjukt jobbigt.

Önskar ALLA Åhléns hade likadant när det gäller ALLT. Fan va snyggt alla skulle ha. Och fan vilka säljare vi skulle få :) Shit asså! Galet. På många plan saknar jag norrland. Allt är verkligen så annorlunda. Jaja, nu ska jag sluta klaga.

Jag är helt slut efter att ha släppt ut våra små tokigheter (Även kallade ökenråttor) i badrummet. Dom har sprungit runt som två tok. Skitkul va det tydligen :P Nu ligger dom i sitt lilla hus, nerbäddade i skön bomull o ska nog sova en skvätt.


Vi hörs alla. Och till alla åhlénsare, ta inte illa upp :) Jag menar inget illa. Jag tycker bara om att ha ordning o reda. Vill att det ska vara som det... ska..? Sååå svårt är det faktiskt inte :) .. Skulle vilja vara med o bygga ett varuhus igen förresten. Det är grejer det.

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Hihi.. jag tar inte illa upp :) Man kan alltid lära sig nya saker om varandra. O jag håller med! Vissa saker behöver vi bli bättre på.. Men du! Inga dumma ideér om att byta jobb. Nu diggar jag dig som faan - så dig släpper jag inte i första taget.. haha!! skrattar



Vill se bild på era nya familjemedlemmar by the way :) Vi ses på fredagsmötet!! Stoooor kraaaam!



2009-03-18 @ 20:59:12
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0