Jobbet idag

Jag har vart enda skönhetsbruttan på min avdelning idag. Sen har det hoppats in lite girls från media och mode oxå.. kassahjälp o lunchbyten. Så, ja tyvärr har jag ju inte hunnit så mycket idag. Jag va nämligen ljusrosa (kassapass) hela dagen. Skit enligt mig ;) Har ju så mycket att göra. Inte ens hunnit skriva ut veckobreven. Nada!

Det jag har gjort är kassa, kundhjälp och grejat i doftskåpen. Det har ju varit prisändringar på nästan alla dofter tidigare.. och vi har ju inte ens börjat med det. Så idag kände jag att de va dags. Och eftersom som jag har hand om damdofter så började jag såklart med dom. Dammat, satt nya priser och ställt om lite.. Det blir fint :)

Vi har även fått in Burberry i sortimentet

Två favoriter är Brit sheer och The beat. Gudomligt fina dofter :)



Imorgon är det kampanjdags, men förhoppningsvis hinner jag göra klart mina dofter på eftermiddagen eller så blir det på onsdag. Fint kommer det bli när det är klart iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0