L Ö R D A G

Snabb uppdatering.
Mamma kom ju igår kväll. Jag mötte upp henne på cityterminalen. Vi åkte hem direkt, klockan va ju ändå rätt mycket. Vi gjorde varma mackor och såg lite tv. Sen va det sovadags. Idag klev vi upp i tid för att sen ta oss in till stan. Först blev det Gamla stan. Vi skulle hitta en tintin butik som mamma hade hört talas om. Det är ju nämligen så att mammas sambo är ett stort stort tintin fan. Helt galet, men vi hittade butiken.. de trodde vi aldrig. Creds till oss :) Sen tog vi några butiker inne i stan, men blev snabbt less.. för mycket folk. Åkte hem, fikade och slog in paket. Sen tog vi oss till Kista där vi shoppade lite smått på gina, kicks o h&m. Nu sitter vi hemma i soffan. Mamma ser på Robinsson.. Själv tycker jag inte att det är nåt speciellt.. Hoppar de gärna. Senare ska jag färga håret på mamma.. har fått henne att inse att hon faktiskt törs färga någon annan färg än den hon har. Vi får väl se hur det blir :) Jag ska allt greja det där.


Imorgon kommer min kärlek hem oxå.. Snutten min. Saknar så det gör ont. Men snart finns han här igen..

Hoppas er lördag har varit till belåtenhet. Det har min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0