Ledig idag

Gud så skönt :)
Igår efter att jag kommit hem från jobbet kände jag att jag verkligen behövde en dags ledighet. Dagen igår gick bra, men det finns för många idioter till kunder så ibland orkar man inte mer. Sen önskade man att det fanns mer tid till att fixa med allt som behöver göras. Känns som att man aldrig riktigt ligger i fas. Men men.

Idag är jag iaf ledig och jag njuter. Även om jag håller på med tvätt o sån skit så är det ändå minst lika härligt. Ska styra upp allt som behövs inför helgen.. tvätten, städning, lite handling osv.

Vädret är halvskönt idag här i Stockholm, men det duger för att göra mig glad.
Nää, jag ska ta och fortsätta med mitt. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Aspan

Jääässå:) Det här är du zandra:

http://www.youtube.com/watch?v=6uc4lBnnCS4

2009-03-25 @ 11:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0