Dior

Ikväll har jag och mina kollegor varit på Diorkurs!

Först mötte jag upp Sandi på jobbet. Jag har varit ledig idag så vi bestämde att vi skulle ta stan efter att hon slutat kl. 17. Vi tog pendeln till Fridhemsplan och checkade in lite butiker där. Bl.a Åhléns så klart. Jag köpte ett par vita tygskor.. Dock ska jag fundera lite på om jag verkligen gillar dom eller inte. Typiskt mig ;) Sen blev det In & Finn och även några smink och doftbutiker. Jag hade nog 7 dofter på mig innan vi va klar.. haha!



Kursen började 19.30, men vi va där lite tidigare. Det bjöds på wraps och dryck till. Blev en vegetarisk för mig.. tzatziki (Hur stavas det??) ärtor, nötter, fetaost m.m.. och en cola till det. Gott gott, men jag fick inte i mig allt. Det va nämligen inte dom minsta wrapsen. Innan kurs-start 20.00 blev det lite modevisning inne i kursrummet. Tror inte det va nån som kollade? Hehe, kanske nån..


4 nyheter från Dior.
Min favorit längst till vänster. Galet fina färger!



För att snabbt sammanfatta kursen som bara höll på ca en timme (Bra där Dior, man orkar inte så mycket mer på kvällen!) Vi fick lukta på dofter, bl.a Diors nya som nu kommit till butik. Fräsch doft faktiskt. Men inget jag kommer införskaffa, jag har ju kärat ner mig i Burberrys dofter :) En del ny makeup fick vi kika på, även en del hudvård. Bra fakta, snabbt och enkelt. Ett stort plus till den glade och otroligt roliga killen (Glömt namnet på honom) som höll i kursen tillsammans med hans kollega som även hon alltid är lika glad o trevlig.




Med oss hem fick vi J´adore Bodylotion och Dior´s nya foundation Nude (Den tycker jag ni kan hålla utkik efter här i bloggen, för det kommer nämligen en tävling på den!!!)



Ja, det va väl de. Ett tack till mina söta kollegor som gjorde kvällen pööörfekt :)

 


Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Han hette farao ;) Haha!!

2009-03-21 @ 23:10:31
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0