Dagvild

Känns inte alls som att det är fredag idag.. lördag imorgon..
När man varit ledig 3 dagar så här i veckan blir allt snurrigt. Imorgon ska jag jobba iaf. Känns väl så där.. skönt o vara ledig. Eller hur. Men jag är ju faktiskt ledig på söndag igen.

Imorgon ska jag ta mig en promenad till jobbet faktiskt. Vore riktigt nice om jag kunde göra de varje dag hädanefter.. jag tjänar nämligen 700kr/mån på det. Så det vore en rätt bra grej :) Men det är ju det där med att gå hem oxå.. till jobbet går alltid bra. Men sen när man slutat vill man ju hem så fort de bara går. Ja ja, vi får se...

Ja nä, fredagen närmar sig sitt slut. Imorgon får vi käka karra. Gött va? Sockerråttor där! Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0