Falukorv

Vet ni? Jag äter falukorv igen! Efter 10 år.. om inte mer. Fy fan alltså, kommer ihåg när jag va liten.. vi fick falukorv och äckliga stuvade makaroner JÄMT! Jag spydde av bara tanken på den maträtten sen.. Har inte ens vbelat titta på en falukorv. Men nu.. Nu äter jag det igen. Men! Mmm precis, men.. korven måste vara i sjukt smala skivor och riktigt välstekt.. annars kan den hälsa till soptunnan! Men iaf, det blir körv till middag idag.


Vart ute o sprungit idag oxå. Känner mig duktig :) Gjort nånting bra lixom. Kan jag ju ta 3-4 korvskivor extra.. Haha.. eller? .. Näää tror inte de :) Hoppas jag har samma träningsvärk i mina ben imorgon som pappa hade i sina igår. Skulle sitta fint! :P

Såg på min mail nu oxå att Stadium skickat ut medlemsbrev igen. Bra rabatter m.m. Så det blir en sväng in till Stadium snart! Behöver lite tshirts till träningen bl.a

Kommentarer
Postat av: *SANDI*

Jag gillar inte heller då falukorven är för tjock.. :) Ett tips är att lägga tunna, tunna skivor på en ugnsplåt o skicka in dem i ugnen. O vips! Så har du sen genomstekta, knapriga o mumsiga falukorvsskivor ler Din f.d kollega skulle komma till dig ikväll va?? Hoppas ni får en härlig helg!!:) Många kramar från lilla mig....

2009-05-23 @ 09:00:51
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0