Helgen

Partajandet i Härnösand i helgen...
Det va sjukt kul o träffa alla. Mycket gamla minnen och annat skoj kom på tal. Mycket dans o skratt. Många många groggar ;) Tack för en superskön kväll alla :)


   
   
   


Någon som missat att man brukar kunna bli hungrig när man druckit?
Till o med så hungrig att man äter någons rester... (?) Haha!

  


Efter fest hela helgen va jag rätt trött på söndagen..
Kändes jävligt jobbigt att ha en lååååång resa hem.
Men men, det gick ju de med.
Men innan vi drog hälsade vi på världens bästa Elin, hennes Johnnyponny och deras sötaste söta dotter Felicia :) Så galet söt liten tjej. Hennes små små fingrar.. lilla söta näsan.. allt i miniatyr :) Det där lyckades ni ju bra med :)

Sen tog vi våra rumpor, satt oss i bilen o drog hemåt mot stockholm.. Fyfan vilken resa. Dra på trisser.. Men vi kom hem till slut.
Och idag är jag JÄTTETRÖTT efter att ha jobbat 9-19.10

Thats it för today. Ni förstår varför..




TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER ALLIHOPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kim

åh vad skönt att höra.. Jag hade inte vetlat höra att jag köpt något skit :) nu ska jag kika på alla dina bilder.. och tjejen, grattis i efterskott :)

2009-05-11 @ 21:57:59
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Gud vad roligt det var att träffa dej igen!

Hade riktigt kul!

Kramar Marie

2009-05-12 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0