Måndagen avklarad

Jobbat hela långa dagen. Skönt o ha nåt o göra måste jag säga. Faktiskt. Dock blev jag rätt less nu när vi skulle stänga. Kunder som inte kan respektera att vi har stängt blir jag mer eller mindre galen på alltså. Sista kunden gick ut 7 min efter stängning. Idiot! Ingen respekt alls för 5 öre. Aaaaah. blir så less!!! Jag missade 17 över tåget oxå, aldrig hänt förut!!! (?)

Fick höra på jobbet idag oxå att jag har kollegor som snokar runt här ;) Trevligt. Tänker inte skriva mindre privat eller hålla mina tankar inne bara för att ni är här iaf. Men de förstod ni nog redan.

Dagen har vart skön iaf. Speciellt lunchen.. satt ute o stekte i en skön solstol. Hetta! Synd att rasten tog slut så snabbt. Hoppas på finväder imorgon oxå, då ska jag allt sola :)

Nu ska jag vänta på att svärmor ringer, ska fixa lite räkningar. Sen ska jag göra varma mackor.. de blir min middag ikväll.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0