Nu ni

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Zandra
Smeknamn: Zandriiii, Zääändra
Beroende av: Duschen
Vem behöver du mest just nu: Ingen, mår fint i min ensamhet
Vad tror folk om dig? Skulle jag bry mig?
Stämmer det? Ja det stämmer verkligen!
Hur många gånger har du varit kär? Många
Favoritgodis? Choklad
Action eller Skräck? Skräck
Ville bli när du var liten? Djurskötare
När fick du din första kyss? 15 kanske
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Galen och upprorisk
Dagens roligaste händelse: Min springrunda
Dagens tråkigaste händelse: Irriterande kunder
Dagens humör: Varken bra eller dåligt
Vilka tv-program följer du? Room service.. endast
Vad gillar du mest med dig själv? Gör som jag vill, det är skönt
Vad gillar du minst? Har fan ingen ordning på mina saker?
Vad är det roligaste du vet? Parta med mina nära
Har du något motto?  Du ångrar bara det du aldrig gjorde!
Hemlig hobby? Hemlig? haha.. nää
Något vi inte vet om dig?  Bra fråga
Vad önskar du? Att jag hade ett leg..
Vad klarar du inte dig utan?  Min dator
Vad gör du helst en vardag? Jobbar.. haha
Vad gör du helst en lördagskväll? Tar mig en grogg med nära, dansar
Vad har du mest av i din garderob? Tunikor
Drömjobb? Butikskommunikatör eller frisör
Din stil i en mening: Jeansleggings o tunika.
Din morgonprocedur: Kliver upp, galet trött. In i duschen. På med smink. Slänger i mig en macka.. om jag hinner. Sen iväg. Stress stress stress!
Vad inspireras du av: Andra människor
Vad tror du på inför sommaren: Guld, randigt, blommigt, leggings, tunikor, sandaletter.
Det bästa basplagget: Ginas 99kr linnen
Färger just nu: Svart, guld, orange
Skor eller väska: Skor!
En ideal outfit: Riktigt tajta jeansleggings, höga klackar, blommig blus i tunnt tyg, guld accesoarer.
Do's and don'ts: Gör som du vill, lev! Stanna upp om någon hamnar i kläm (?)
Ditt senaste köp: Skor från MQ
Tre saker på sommarens önskelista: SOL, drinkar och bad
När blev du fotad senast: Kommer inte ihåg
Hur känner du dig nu: Slö
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Utsatta
Vad saknar du: Mamma, Elin... Härnta!
Favorit dryck på morgonen: Saft/juice
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 23.
Har du spytt offentligt: Ja
Är du nöjd med ditt liv: Ja, rätt så nöjd
Är du bortskämd: Galet ;)
Vad gör du i morgon: Jobb
Vad är det värsta du vet? Puckon
Vad längtar du till? Semestern
Har du bra vänner och äkta vänskap?Ja
Vad använder du för shampoo? Aussie och L`ORÈAL
En speciell dag du minns: Min födelsedag
Hur gammal är du: 24
Vad får du oftast komplimanger för? Min makeup eller mitt hår (Av någon sjuk anledning)
Vad säger du för att imponera på någon? Som jag tycker
Hur imponerar man på dig? Glimten i ögat, charm, tro inte du är nåt.
Brukar du skratta för dig själv? Mycket
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Den såg farlig ut den där men är nog härlig för huvet.
Var bor du? Sthlm
Trivs du där: Det funkar
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit
Brukar du bli för full: Det händer... ofta ;)
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Hundslem, citrusfrukter, laktos och pollen
Nästa mål i ditt liv: Utbilda mig till kommunikatör
Hur svarar du i mobilen: "Aaaaaa?" eller "Aaaaa det är zandra"
Vem ringde du senast? Johan
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han väntade på mig utanför stationen
Antal timmar sömn inatt: Ca 9
Sov du ensam: Ja, en stund..
Brukar du komma i tid: Ja det brukar jag.

Shit. Nu får det räcka. Kör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0