Skön måndag

Som vanligt en måndag har jag jobbat hela dagen, 9.00-19.10
Va inte bara jag som började 9.00 imorse, utan även Bea. Jag som alltid brukar vara ensam. Men det va skönt att man hade lite sällis. Fick mer gjort :) Sen ramlade även Ailar in. Och dagen har gått som en dans. Planogram, frontning, prisettiketter, kassationer.. massor har vi fått gjort. Så jäkla härligt :) Lugnt o skönt, ingen som helst stress. Love it :) Kunderna har till o med varit härliga (?) Haha ;)

Hoppas på en lika skön dag imorgon!!! 


Mina supersnygga sandaletter från Dinsko skickades idag oxå.. dom borde komma imorgon eller på onsdag. Perfekt, för då har jag dom till helgen :)





En av mina bästa killkompisar
messade att han va i sthlm idag.. Så jäkla typiskt att jag jobbade hela dagen. Och synd att du inte hittar nånstans ;) Haha! Men precis som jag sa i telen så är det utgång i helgen som gäller.. o ingenting annat! Hoppas du förstod allvaret i det hela.. Mm just det. INGET ANNAT! Ja, det är dig jag pratar med Pez!



Vi hörs senare.. nu ska jag gå igenom lite bloggar o annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0