Sol

Tänk att vi fick lite sol idag ändå. Närmare 20 grader faktiskt. Legat ute på ballkongen o solat lite. Underbart med värme. Jag blir på så mycket bättre humör. Dock börjar jag med mina "hyppo" grejer igen.. Har varit fri från det några dagar nu, men så kommer det igen. Svårt att förklara för dom som inte har problemet själv. Man känner sig svag och väldigt känslig.

Tror jag måste googla lite på de förresten.. hitta människor som mår likadant.


Annars är det fint. Sitter i soffan, dricker cola o kikar på tvn.. samtidigt som jag knappar på datan. Försöker hitta ett köksbord.. eller aa, en hel köksgrupp. Stolar o hela kitet! Vi behöver nytt. Jag vill ha ek! Tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0