Söndagen

Den har i största del bestått av sura miner från min sida..
Jag har säkert varit en jävla bitch hela dagen. Trött, less, ont i kroppen, uttåkad o fan o hans moster. Inget har gått min väg. Mitt middagstips gick åt helvete, varken jag eller gubben åt nånting. Sen har jag bara suttit här i soffan, rakt upp o ner. Yeeeaah, vilket rolig dag. Men jag vet, det blir vad man gör det till. Men utan ork eller nånting pallar man inte.. inte jag iaf. Får åter igen tacka min kära sambo som faktiskt står ut med mig dagar som dessa.

Slinker in med ett tack till er som kommenterar oxå. Det värmer och är alltid kul att läsa.

Skönt att det är ny vecka imorgon igen.. Blir en kortis för mig. Jobbar måndag, tisdag o torsdag.. sen drar vi. Ser fram emot det grymt mycket. Ska bli så kul o träffa alla igen. Saknar er!

Snart sova! Natti

Kommentarer
Postat av: Myh

Sånna där surdagar är verkligen skitjobbiga.. hoppas du får en bra dag idag =D puss, love you sis! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0