Anonyma kommenaterar

Är inte så anonyma...
Jag är ett data freak o löser allt.


Iaf. till mitt förra inlägg då.

Jag är ÖVERLYCKLIG som fick ledigt julhelgen..

Hade jag inte fått ledigt hade jag fått sitta här i Sthlm HELT ensam.

Min sambo jobbar, och dessutom natt. Och sen hade jag inte så många fler?

Typ INGEN.



Min jul är väldigt speciell för mig. Bl.a för att min 'morfar' gick bort för några år sedan på julafton. Precis som jag skrivit tidigare tog det sjukt hårt på mig och förändrade hela mitt liv.

Sen har jag lyckats bosätta mig ett ex antal mil ifrån min familj och mina underbara vänner vilket har varit skitjobbigt. Jag sitter här nere i sthlm o gör INGENTING förutom jobbar. Varannan vecka är jag helt ensam... det är bara jag... och jag. Min sambo jobbar natt så vi ses i stort sett ingenting. Och för att dra in andra mer privata saker oxå så har min tid här inte alls varit lätt.

Vart försöker jag komma...
Jo, dom ggr jag planerar något med min familj där hemma blir jag alltid så glad och hoppfull om att få träffa dem och äntligen få göra nånting roligt.

Jag blev därför jättebesviken när jag såg att jag åkt på 3 helger där innan jul.
Min kära mamma ville komma ner för lite julhandel osv.. och jag trodde ju att jag var ledig som vanligt. Men icke :(

Då det åter igen hänt något i mitt liv som kommer förändra en hel del hoppas jag nu att mami kan komma ner i början av december istället.. och stanna ett par dagar mitt i veckan.


Jag börjar ge upp hoppet på jobb nu oxå. Vilket gör att jag förmodligen skiter i jobb o flyttar hem ändå. Orkar inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0