Torsdag, en tråkig dag

Dagen idag har varit rätt innehållslös.
Lämnade igen en tunika på Veromoda iaf. Tjejen i kassan frågade mig om jag inte ville köpa den till halva priset istället? Whaaat? Hade lust att fråga om den skulle sitta bättre då? Bli snyggare på nåt sätt, för självklart skulle man köpa den för halva priset då? Men jag sa istället bara, nej. Korkat.

Jag och gubben gick sen på ica och köpte lite mat, bröd och jucie. Tog en biltur och satte oss o käka lite i bilen. Mtw, världens godaste juice måste ju vara Pago melon? Love it.

Ja, nä sen har det inte gjorts så mycket mer idag. Jag har suttit och fipplat med mitt cv. Kan väl tycka att allt det här med att göra ett cv är lite svårt. Eller kanske inte svårt, men jag vill ju ha med så mycket som möjligt om vad jag gjort.. vad jag kan.. vem jag är.. osv, men gärna på ett enda a4. Det ska se enkelt och snyggt ut. Men.. det är som sagt inte det lättaste. Det roliga är att jag alltid sitter och kämpar så här när jag ska söka jobb, sen slutar det med att det inte är någon som läser mitt cv ändå.. jobben hittar på nåt sätt mig (?).. kontakt(host!)er

Haha, kaxigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0