Härnösand

Det första vi gjorde när vi kom till stan igår va o ta en pizza på minikrogen. Mums! Dock kände jag inte alla smaker, tack vare förkylningen men ändå :)

Och idag har vi hunnit med en hel del.
Klippning imorse 8.45 på Rut & Karl. Bra ställe. Bra personal. Bra helt enkelt. Kommer gå dit igen. Lätt! Jag är sjukt nöjd med håret. Tjejen som klippte mig va jätteduktig. Noggrann, vilket jag gillar. Det är nog först gången på flera år som jag är nöjd.



Sen åkte vi och hälsade på min mormor. Henke sötnos va oxå där, så jag o gubben tog en promenad med honom. Han va så sjukt glad. Låg o rulla sig i gräset o sket 2 ggr. Gullefjun :)

Efter mormor blev det sallad från härnöhallen. Kanske den godaste någonsin? Jaaaamen! Vi åt den dessutom ute på säla, vilket gjorde det hela ännu bättre. Älskar havet!

Även stan hann vi med. Styrde upp lite grejer inför ikväll, även sista presenten till mamma. Hon fyller ju år på söndag!

J nää, jag är nyduschad och ska nu fortsätta med sminkandet. Sen blir det utgång. Ses!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Var det Lina som klippte dig eller? Jag var där i tisdags och har typ samma frisyr som dig =)

2009-09-11 @ 19:40:59
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Postat av: Madde

Vännen, vad fin du blev i håret!! Jättefin tycker jag :-)

Hoppas att du har det riktigt bra i häntan.

Massor med kramar Madde & Pappa (längtar till vi kan ses)

2009-09-12 @ 17:55:15
Postat av: Elin

Säger det igen. Väldigt fint gumman!

2009-09-12 @ 20:29:38
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0