Jag är gladast :)

Min underbara älskling ringde mig när jag va på väg hem från jobbet..
Dom är på väg hem. Killen han åkte med hade blivit sjuk, stackars honom.. Tydligen va det iaf inte svininfluensan, även om symptomen va liknande. Älsklingen mår iaf bra. Och snart är han hemma hos mig igen :) 4 dagar tidigare. Ja, för er som missat det. Han har varit på sin fjällvandring. 2 veckors vandring, ingen mobil, ingenting.. noll kontakt. Så ni kan ju förstå att jag har saknat min snygging.

Fredag kväll. Fredagsmys eller? Är det nåt bra på tvn ikväll, nån som vet?


Några rader till min lillasyster som åkt på influensan.
Krya på dig min lilla ögonsten! Du vet att jag tänker på dig.
Vila och drick mycket, så kan du snart gå ut igen :) LOVE YOU!


Nu kanske man ska göra sig några varma mackor?

Kommentarer
Postat av: Myh

Du är bäst syster! LOVE YOU <3

2009-09-04 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0