Kollegor

Jag har jobbat inom åhléns i över 4 år nu.
Och jag har varit på 4 olika varuhus.
På den tiden har jag hunnit träffa många olika människor.
Hunnit jobba med både äldre och yngre och jämngamla.
Några få har jag kommit riktigt riktigt nära.
Ni har blivit vänner som jag tror att jag alltid kommer ha kvar.
Det känns sjukt bra att ha er, jag vet att ni finns där.
Jag kan höra av mig till er om det är nåt.
Och jag vet att om vi ses kan jag alltid vara mig själv.

Ni vet förmodligen själv vilka ni är.
Ni ska veta att jag saknar er och att jag fan älskar er :)
Ni är såna som man verkligen kan kalla bra kollegor.



Nu menar jag inte att andra kollegor är mindre bra,
förklarar bara hur mycket vissa betyder för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0