Liten helg mitt i veckan

Ledig onsdag och torsdag den här veckan.
Igår hade jag min helvetes dag med 2 tandläkarbesök och världens mensvärk.
Idag känns det iaf bättre, både i mun och mage.

Ni kan ju tro att jag kämpat med min tandtråd idag, hehe!
Sjukt jobbigt när man inte är van. Men det ska nog gå vägen det här..
Har inget annat val.

Idag har jag och älsklingen varit o handlat på willys oxå. Mat för 2 veckor framåt. Så jäkla skönt o ha allt hemma. Till och med en matlista har vi. Snacka om att det är en bra grej. Ingen av oss behöver tänka på vad vi ska käka. En annan lite rolig grej va att en kille kom fram till mig där i butiken och frågade om jag kunde hjälpa honom med hårfärg.. Visst! Varför inte :) Jag jobbar ju med det själv så det är bara kul o hjälpa till.. såhär på sin lediga dag. Haha!


Blir världens godaste middag idag.
En gratäng med fläskfilé, bandspagetti och bea. Mmmm, love it.


Skallevärk nu, måste vila lite.. hörs sen kanske.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0