Today

Imorse klev vi upp för att ta vår dagligen promenad.
Som alltid va det jätteskönt o röra på sig. Jag har inte ont i min rygg längre. Tack vare mina promenader. Bra där!

Har även jobbat idag. Gud, jag blev så uppstressad av vissa saker. Nämner inget här. Men det är sjukt påfrestande och grymt jobbigt! Vet inte hur länge man pallar. Saknade sandi, som blivit sjukt. Stackare, krya på dig och kom snart tillbaka! I need you! :)

Ikväll blev det Idol. Alltid lika kul o se.
Lär ju bli att man följer dom här första programmen..

Imorgon är det ny kampanjstart på jobbet. Borden är så gott som klara. Bara priser o sånt som ska göras. Hoppas på en lugn o skön dag. Sen har vi bara tosdag kvar :) Och då direkt efter jobbet drar vi. Hem hem hem. Jag längtar.. precis som alltid :) Även fast det bara är 1 vecka sen jag va hemma.

Nu ska jag kramas med min kärlek. Ha en trevlig kväll!


Till lillasyster!
KRYA PÅ DIG!

Kommentarer
Postat av: Myh

Tack underbara syster! Hoppas du slipper bli sjuk <3

2009-09-09 @ 20:36:16
URL: http://blogg.vk.se/myh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0