Ta hand om dina naglar

Trind´s nagelserie är helt fantastisk. Jag har alltid haft fina naglar, men riktigt svårt att få ut dom. Dom går av, skivar sig och nagelbanden går sönder. Har som säkert många andrat testat massor. Men så i julas önskade jag mig ett kit från Trind med Nail repair Nagellack, Handcremen, Nagelfilen och Removern. Och jag kan säga så mycket som så att mina naglar har aldrig mått så bra sen jag började använda handcremen och nagellacket. Dom är mycket mer hållbara och nu kan jag faktiskt få ut dom en bit utan att dom skivar sig och går av på en gång. Har oxå testat Trinds cuticle balsam som oxå är fantastiskt! Det syns och känns att mina naglar och nagelband mår bättre av att få fukt. Idag köpte jag Depend´s Mallar till Fransk Manikyr. Så nu hade jag tänkt att få lite snyggare naglar. Naturligt! Måste bara få ut dom lite till så jag kan fila till dom lite snyggt sen. Överlack använder jag från Lancôme, fin glans och bra hållbarhet. Produkterna finns hos återförsäljare, tex Åhléns och Kicks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0