080808

Stockholmare har nog märkt både det ena och det andra idag - 080808

Jag har jobbat hela dagen men vet tex att det gigantiska vattenkriget va idag. Syd mot nord - rött mot blått. Jag har ingen aning om hur allt slutade!? Någon som kan uppdatera mig?

På min lunchrast gick jag iaf på donken.. haha OVANLIGT ;) Men faktiskt, det händer inte lika ofta nu som förr på"birsta-tiden" Haha! Nu är jag faktiskt riktigt duktig med att ha matlåda med mig.. Men iaf. Sprang på en kille som delade ut påsar till alla som just sprang förbi honom.. Eftersom jag i bakhuvet visste att det va en lite speciell dag idag så tog jag emot den, annars hade jag inte gjort det. I påsen låg ett presentkort från basehome på 50 kr. Okej, kanske inte världsmycket men killen hade en hel del påsar. Och det va inget "handla för 200 och få 50 kr rabatt" utan ett vanligt presentkort. Så ja, tack så mycket. Eftersom det bara gällde idag 080808 så fick jag ju såklart springa in och kika lite snabbt. Röck åt mig den söta lilla prinsessgodisskålen.. Ni har säkert sett den. Så ja, nu kan man äta godis som en liten prinsessa.. sött! Tack basehome!



Berätta vad ni gjort idag! Fått presenter kanske? Kollat vattenkriget?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att få en present bara så där på stan. =D

2008-08-08 @ 21:42:05
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0