Ibland undrar jag

Jag är helt sjukt trött i skallen. Har precis klivit upp från en timmes vila. Min kropp behövde verkligen lite sömn. Dagen har vart helt galen. Jag förstår inte hur dom tänkt på jobbet då jag sammanlagt har HELA modeavdelningen HELT själv 4 timmar. Det är nåt jag kallar SJUKT! Jag är less och känner att jag inte pallar mer. Så jag hoppas mer än allt att jag får det andra jobbet, annars blir det till att söka massa andra. För på mitt nuvarande blir jag inte kvar länge. Usch och fy!

Nåt mer jag är riktigt less på är vissa kunder. Eller vissa, det är fan var och varannan! Vad är det som är svårt frågar jag mig hela tiden. Dessa betalkort! "Det är olika överallt" Ja visst är det de, men LÄSER ni på displayen vad som står är det FAN INTE svårt!? Det står så tydligt på våran "Dra/Sätt in kort" Hur tolkar vi det? Jo, har man chip (Som det heter, och inte CHIPS) sätter man in kortet (MED chipet in i kortläsaren, det går inte att ha det neråt utanför!? Varför stoppar ni in det lilla silvriga märket jämt????) Oftast med chipet uppåt och in i kortläsaren går det alldeles utmärkt. (Vissa kortläsare stoppas kortet neråt med chipet MOT dig) Ja, sen finns det ju kort som inte har nåt chip, då DRAR du naturligtvis ditt kort, och OFTAST står det till och med (Trots att du varken ser eller verkar kunna läsa) vilket håll du ska dra ditt förbannade kort...

SHIT! Jag är såååå less på dessa betalkort så jag vill bara spy! "Vänd på kortet" "Nää andra hållet" "Stoppa in ditt chip" "Näää vänd chipet så det hamnar i kortläsaren" ... Det är tur att varenda en i personalen är minst lika less, så man har nån att "prata ut sig" hos.

Funderar även på om jag hamnat på ett ställe med riktigt snurriga kunder? Men när jag tänker efter har det fan alltid varit likadant överallt! GALET!

Finns det betalkortskurser? Lär dig dra/sätta in ditt betalkort-kurs!? GÅ EN SÅN ISF, SNÄLLA!?



Alla andra galenskaper som händer, alla snurrbollar som finns där ute o kommer med sina helt overkliga frågor och funderingar... aaa shit, orkar inte ens. Pallar inte!


TRÖTT!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahaha!!!

Skrattar så jag viker mej dubbel xD

Helt otroligt! Ibland undrar man om folk verkligen är så dumma eller om dom bara gör sej till.

Tycker det är så roligt att du äntligen har tagit steget och gör det du vill. Är glad för din skull (om än lite avundsjuk :P)

Hoppas du trivs och att livet leker!



Massor med kramar!!!

2008-09-10 @ 12:01:09
URL: http://marielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0