Nyårsafton -09

Jag kommer ihåg förra årets nyårsafton. Jag hade haft min radarfylla på juldagen och åkte på influensa dagen efter, så på nyår låg jag sjuk i min lägenhet i härnösand. Helt ensam, bara jag och mina katter. Kommer ihåg söta sms från min (nu) pojkvän (då var vi inte tillsammans).. jag va så trött o less på att bara ligga med feber, men vad hade man o välja på? Även fast jag inte orkade satt jag på lite smink och lite kläder och tog en bild och mmsade till honom. Försökte göra mig fin för dig :) Kommer ihåg allt så väl. Jag ville ha dig, ville att du skulle vara min. Men jag fick allt vänta några månader till :) Kommer även ihåg mina söta kissar, Tuva och Theo. Dom satt där på röda duken i fönstret och tittade ut. Sötnosarna. Sen låg dom självklart i soffan med mig och gav mig värme o kärlek i ensamheten. På 12slaget trippade jag trött upp och ställde mig vid fönstret för att kolla in fyrverkerierna... men orkade inte med de ens.. La mig i soffan o kollade på mobilen som även den fick frispel och slog ut massor med fyrverkerier på displayen. Ja nä, hade väl itne världens bästa nyår. Men jag hade det ändå bra :) Saknar mina katter jag kan ju tillägga nu. För er som missat det, så bodde jag ensam med 2 katter innan jag o Johan flyttade ner till Stockholm tillsammans. 2 sötnosar som va mitt allt efter ett krångligt liv med massa skit. Sen när jag o Johan väl bestämde oss för att flytta ihop och dessutom flytta till Stockholm fanns det inget annat alternativ än att lämna bort mina älskade katter :( Johan är ju allergisk. Så, vad skulle jag göra :( Det gjorde så ont, har gråtit så många tårar över dessa 2 söta kissar. Jag lämnade verkligen ALLT. Sötnosarna, min bästa  vän, min mamma, mitt (äntligen) fasta jobb, underbara arbetskamrater.. fan allt alltså. Så ja, Johan betyder en hel del för mig som ni förstår :) Eftersom vi blev tillsammans i mars och flyttade ihop i juni. Allt gick snabbt men det har vart underbart som bara den. Men jag önskar verkligen ibland att jag kunde tagit med mig allt hit ner. Ibland känner man sig riktigt ensam :(

Ja nu spårade jag ju ur med massa annat än det egentliga ämnet - Nyårsafton.
Kommer spåra ur lite igen nu :) För jag sitter nämligen ensam i år oxå. Min älskling jobbar (BLÄ) Stackars honom förresten, kan bara tänka mig hur mycket det är att göra. Har inga kissekatter till sällskap i år heller. Helt lonely! Men det är allt lite "Skylling själving" som jag brukar säga. Vilket betyder - Skyll dig själv förfan - Haha :) Okej, visst.. jag har inga vänner här nere.. Jo en, samantha.. men hon är nån annanstans, möjligen i härnösand kanske? :) Och pappa och småsyskon har jag oxå här nere. Men ska jag vara helt ärlig så orkar jag fan inte göra nåt. Jag är slut efter några dagar på jobbet, känner mig helt enkelt för trött för att ta mig nånstans.. och inte ser jag nåt speciellt med nyår längre heller.

Hade jag bott i Härnösand fortfarande så KANSKE att man hade dragit ut... chansen är nog ganska STOR ändå :) Partypingla som man är i hemstaden ;)

Nä detta nyår hoppar jag fan i mej :) Orkar inte. Det räcker med att höra allt dunder utanför.. (Dock har man ju hört det i typ en vecka nu) Ge er nångång... ggrrrr :P

Men GOTT NYTT ÅR på er förfan. Sup inte för mycket, take it easy! Vi ses och hörs nästa år! Puss 


........................................................

Extra kramar och massa nyårspussar till familj och nära vänner!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tråkigt att vi inte ses nåt!
BUT I LOVE YOU SO MUCH!!!!!!!!!!!

........................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0