Coca cola

Shit, vad skulle jag göra utan colan? En regnig dag som idag tex? Haha
Nää men fan asså. Cola är så sjukt gött!


Idag har det vart nästan kul på jobbet. Eftersom jag inte riktigt kommit in i allt än har saker o ting ibland känts jobbigt. Första dagen jag kom dit trodde jag inte mina ögon. Så sjukt stökigt och skitigt. Funderade lite på vart fan jag hade kommit. Trodde seriöst att det faktiskt skulle vara så där jämt. Vilket jag aldrig hade klarat av, jag måste nämligen ha snyggt runt omkring mig. Så jäkla skönt när bitr. chefen kom idag. Morgonmötet kändes så jäkla bra, hon bara styrde upp allt och jag kände att det fanns hopp. Dock jävligt tragiskt att varuhuset sett ut som det gjort bara för att vissa vart på semester.

Men nu.. ÄNTLIGEN ska vi väl få rull på allt igen och styra upp varuhuset till det bästa. Reagerade lite på saker o ting hon sa på morgonmötet ändå. Såna självklara saker, men som tydligen vissa inte fattat eller kan... Så ja, ännu en gång. Jag har fått hopp till allt detta nu och det är superskönt att någon kommer o tar tag i allt!


Jag har jobbat på som fasen på herravdelningen idag. Städat o snyggt nu asså. Riktigt skoj faktiskt. Jag trodde ju från början att jag bara skulle ha hand om barn, men icke. Även herrkläder vilket kommer bli superskoj!

Trivs bättre o bättre :)


På fredag måste jag även in till Birsta för att fixa uppsägningspapper. Tydligen behövde lönekontoret eller vafan de va ett skriftligt papper på att jag slutat där för att kunna lägga in mig på detta varuhus istället... nåt sånt. Såå BIRSTA - på fredag kommer jag in! Dock bara en snabbis, har flytthelg hela helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0