Hårprodukter

 En kollega till mig va och shoppade lite shampo igår. L´ORÈAL expert seriens Shine Blonde schampo. Hon visste att jag oxå använde silvershampo så därför tyckte hon helt klart att jag skulle köpa en flaska av henne. Och det gjorde jag ju självklart. Just nu 50% rabatt dessutom.. 500ml pumpflaskor. Hur bra som helst! Har inte själv provat schampot än, vet att en frisör använde det i mitt hår för länge sen. Doften älskade jag och sen hur mjukt och lent håret blev. Kände på min kollegas hår idag och det va verkligen jättemjukt. Så den där flaskan kunde man ju bara inte motstå. 116.50 kr, hur bra som helst. Ska dessutom gå in och köpa ännu en flaska imorgon, men då istället Absolut Repair i samma serie förstås. För mycket skadat hår, vilket mitt hår verkligen är :( Måste gå och klippa av en bit så fort jag blir ledig i veckan nu. Det här går bara inte...

Läste en gammal kollegas blogg om att hon ville ha hjälp med bra hårvårdsprodukter. L`ORÈAL Expert serien tror jag verkligen på. Och sen även värmesprayen jag länge rekomenderat. Wellas Flat Iron Spray. Testa den, jag tycker den är super! :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh, tack gumman! skitbra att jag fick en bild på värmesprayen också, nu vet jag vad jag ska leta efter :)



snart kommer mer bilder på lägenheten va? blink ;)

2008-07-30 @ 07:41:50
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0