Hur går allt?

Många undrar...

Men det går bra. Just den här veckan har vart lite hektisk men ändå bra. I måndags va jag ledig, det betydde att jag och gubben klev upp relativt tidigt och drog iväg för att fixa både det ena och det andra. Styrde upp massa färg till väggarna i lägenheten. Kollade lite tapeter för att få lite inspiration. Shoppade lite grejer på IKEA... en badrumsspegel, ramar, lampor,besticklådor, påshållare, bestick, badrumsmatta, duschdrapperier, skohylla, matlådor m.m. Sen blev det soffcenter och där inhandlades det en sjukt fin soffa . En stor bred tresits med divan, mörk mörk grå, nästan svart. Riktigt fint kommer det bli. En sängstomme beställdes även sen på kvällen, även den från IKEA. Dagen sprang iväg och det blev inte så mycker mer gjort. Jobbade igår tisdag, 11-19... samma idag och imorgon jobbar jag 9-19. Så man hinner inte med så mycket mer. Va inne på lagerhaus idag iaf och köpte bordstabletter, diskställ, bestickställ och en kökshandduk. Det behövdes och fint blev det. Nu ligger jag bara här i sängen, medans min älskling målar på som tusan ute i hallen. Bara hallen och vardagsrummet kvar nu, sen är hela lägenheten vit och fin :) Bara fondväggarna och möblerna som fattas.



Men näää, nu ska jag nog fan göra älsklingen lite sällis innan jag ska sova...

Hörs och ses, natti!

Kommentarer
Postat av: Myh

Kul att du trivs =) längtar tills jag får träffa dig o se ditt nya place =D o självklart träffa pojken din! Pussar<3

2008-07-10 @ 14:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0