Mys dag

Sov ut idag... Va så jäkla härligt att vakna upp bredvid älsklingen. Han kom hem från jobbet imorse och kom o la sig runt halv 6-tiden. Gud så mysigt. Vid 12 slog han upp sina fina blå ögon. Vi latade oss i sängen innan vi tog oss i kragen och kom ner på affären. köpte lite frukt o småsaker. klockan gick snabbt idag och vid kvart över 4 gick han iväg för att jobba igen. nu sitter jag här hemma själv och försöker få tag på pappa. Det har vart upptaget i  en halvtimme nu alltså. Tänkte ju åka dit o hälsa på lite. Är en bit att åka så nu får han banne mig svara snart. Annars struntar jag i det.

Längtar tills jag ligger och sover i natt igen, då min älskling kommer o kryper ner. Det är så jäkla mysigt. Love it!


Hmmm... Min gos retar mig. Vi satt och tittade på söta amstaff-valpar för nån kväll sen. Och jag blir ju så kär och vill bara ha. Men gubben han bara säger NEEJ hela tiden! Retsticka. Nu retas faktiskt jag oxå. Hittade sjukt söta bilder på några amstaff-valpar som jag precis mms-ade till honom... Haha! Jag tycker faktiskt att vi ska ha en hund... eller två :P Jag vet ju att du vill älskling ;) Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0